Včera jsem se zúčastnila konference Brand Restart od digitální agentury Taste. Konference to byla velice příjemná a já jsem se rozhodla zde na webu zveřejnit své poznatky. Vezmu to stručně, protože už na škole mě učili, že každá konference se dá shrnout pouze do několika vět.

  1. Má smysl dávat miliony do brandové komunikace.
  2. Queens spolupracují jenom s kámošema. Smlouvy neřeší, rozdávají tenisky a věří, že jim influencer něco postne.
  3. MALL.TV překvapivě fungoval tancující nahý Novotný. Výrazně to pomohlo brandu.
  4. Všichni, co dělají branding, dělají ve skutečnosti jenom SEO.
  5. Cukrárna Myšák se moc nepovedla, ale zkusí to znovu.
  6. Pak už jsem šla na kafe a raut – ten byl ucházející.

Tak to je všechno, co byste z Brand restartu měli vědět. Až mě šéf zase někam pustí, shrnu vám to tady, ať nemusíte platit tisíce za vstupný.

L.

Spread the word. Share this post!

Leave a comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *