Vítejte u nové rubriky Hate od Lištice, ve které vám, našim zákazníkům a čtenářům budu nepravidelně ukazovat příklady špatné reklamy. A začínáme zostra. S politikou!

Politický marketing není jednoduchá disciplína. To ví všichni, kteří se o to léta snaží a ještě se nikdy nedostali přes 5 %. Dokonce to vypadalo, že politický marketing u nás nikdo neumí, ale pak přišel Andrej Babiš a ukázal, že to zase tak složité není.

Nejnovějším přírůstkem na poli politických stran a hnutí se stalo hnutí Jednotní Alternativa pro Patrioty a trojice odpadlíků z Okamurovi SPD hned vyrazila do světa s novým logem, které vypadá takto:

Práce to není úplně špatná, protože barevnost loga vyjadřuje vstřícnost hnutí a otevřenost k pluralitě názorů a to je samozřejmě na startu hnutí důležité. Nevadí mi ani směr stoupání textu Alternativa pro Patrioty, protože to naznačuje vzestup, vizi a nějaký cíl hnutí. S Levym jsme se však v kanceláři shodli, že co by se zásadním způsobem mělo změnit je pozadí. Tato skvělá grafická práce totiž nemůže být zasazena na tak banální a nic neříkající pozadí, jako je bílá barva. Pozadí musí říkat – my jsme silní v názorech a budeme za ně bojovat. Jsme tu, abychom něco změnili. A to bílá tedy neříká.

Tady je tedy naše verze loga a příště, Jednotní Alternativo pro Patrioty, prosíme, lépe.


Lištice 🐸

Spread the word. Share this post!

Leave a comment

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *